Thursday, May 29, 2008

Last Sunday activity


Buat pengantin semoga terbinalah satu keluarga yang bahagia

Nie ler pengantin lelaki, satu-satunya Abg sepupu Yana. Ain ngan Alfian pun tak ketinggalan jugak nak bergambar ngan pakcik sedara dia yang sorang nie.

Gambar Yana ngan pengantin bersama adik beradiknya





Ain ngan minibike, geram jer dia tengok.




On the way nak gi hantar sepupu Yana bersanding kat Kampung Tanjung, Nilai tu arie aku sempat singgah sekejap kat Nilai 1 sambil-sambil tunggu dia orang sampai. Kebetulan pulak ada minibike race, ini dah cukup bagus. Aku apa lagi cam biasa la, keluar la canon aku...dapat gak ambik gambar adik-adik kecik berlumba. Seronok juga tengok dia orang berlumba, dari kecik dah diasah bakat Tengok jer la sekarang nie pun pelumba-pelumba cubprix pun dari kalangan remaja belasan tahun. Tak macam dulu, dah tua-tua pun tak sedor-sedor nak belumba lagi. Ain pun suka ler sangat menengok motor-motor nie. Kalau aku belikan, aku ingat dia pun berani naik. Anak pompuan aku nie lasak sikit, yang lelaki pulak takut bila dengan bunyi motor tu bising sangat.

No comments: